Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice
1 AFHALEN
1.1 Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?

Dat kan zeker! Dan moet je wel eerst via de website je bestelling plaatsen.
Je kan je bestelling komen afhalen in de genutstraat 31, 3740 Bilzen. 
Openingsuren van de winkel: di van 13u30 tot 18u. woe tem zat van 10u tem 18u.
Tijdens het bestellen kies je voor 'gratis bij afhalen'. Dan worden er geen kosten aangerekend. 

1.2 Hoe kan ik betalen bij afhaling?

Als je ervoor kiest om de producten af te halen in Bilzen, kan je ze online al bestellen en online dadelijk afrekenen. Dan staat je pakketje klaar in de winkel!

2 REGISTREREN
2.1 Moet ik me registreren bij Lovely by Evi?

Je kan je registreren als gast. Dit wil zeggen dat we je gegevens gebruiken om je bestelling af te werken en op te sturen, maar je gegevens worden niet bewaard voor een volgende keer.

Als je een account aanmaakt, kan je bij een volgende keer veel sneller door het bestelproces en volstaat het om enkel je e-mailadres en wachtwoord in te geven.  

Een tip: als je een facebook-account hebt, kan je op de facebook-log-in-knop klikken en dan worden de velden automatisch ingevuld.

2.2 Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Als je jouw wachtwoord vergeten bent, kan je op de website bovenaan rechts op 'inloggen' klikken. Hier klik je op de link wachtwoord vergeten. Geef nu je e-mailadres in.

Je ontvangt een mailtje van Lovely by Evi met je wachtwoord.

3 BESTELLING
3.1 Hoe weet ik of mijn bestelling aanvaard is?

Nadat je je bestelling bevestigd hebt, krijg je automatisch per mail een orderbevestiging. In bijlage vind je een factuur van je bestelling met een overzicht van de bestelde producten, de gekozen verzendmethode, de betaalmethode, de prijs en andere gegevens. 

We versturen vervolgens nog een mail wanneer de bestelling betaald is én wanneer het pakket verzonden wordt. Op die manier blijf je steeds op de hoogte van de status van je bestelling.

3.2 Hoeveel moet ik betalen?

De prijs die vermeld staat per artikel is inclusief BTW, exclusief verzendkosten.
(België: 4,95 euro. Ned, Lux: 6,95 euro. Gratis boven 75 euro) 
(Duitsland: 8,95 euro. Gratis boven 100 euro)

De verzendkosten worden duidelijk vermeld voor je je bestelling bevestigt. 

4 VERZENDING
4.1 Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Binnen de 2 werkdagen (na ontvangst van je betaling) versturen we je bestelling via Bpost/PostNL.
In België zal de postbode je pakketje de daarop volgende werkdag bezorgen of binnen max 2 werkdagen.
Voor leveringen in onze buurlanden telt Bpost/PostNL  2 à 4 werkdagen.

4.2 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Gratis boven 75 euro!
Onder 75 euro: in België 4,95 euro. (postpunt: 3,95€)
                       in Nederland en Luxemburg 7,95 euro.

(voor Duitsland: gratis boven 100 euro, onder 100 euro: 8.95 euro)
Voor verzending naar andere landen, prijzen op aanvraag ([email protected]).
Deze verzendkosten zijn inclusief portokosten, verpakkingskosten, administratiekosten en BTW.
Gratis bij afhalen te Bilzen.

4.3 Hoe kan ik mijn pakketje ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Geen probleem. Je hebt de mogelijkheid om je bestelling op een ander adres te laten leveren.
Dit kun je onderaan aanvinken nadat je je eigen gegevens hebt ingevuld. 
Je kan daar bijvoorbeeld het adres van je buren, je werk of een familielid invullen.


Uiteraard kan je hier ook gewoon kiezen voor een thuislevering of gratis afhalen te Bilzen.

5 BETALING
5.1 Hoe kan ik betalen?

Bij Lovely by Evi kan je veilig online betalen met Bancontact/Mister Cash, iDeal, via paypal of via een gewone overschrijving op reknr BE21 0017 0694 8103 met vermelding van factuurnr. (voor meer uitleg, klik op 'betaalmethoden' )

Let wel, bij een overschrijving kan de betaling iets langer onderweg zijn en dus ook de levering van uw bestelling.

Nadat je je gegevens ingevuld hebt in het online bestelformulier en je favoriete verzendmethode gekozen hebt, kan je kiezen welke betaalwijze jou het beste ligt.
Op dat moment wordt er een connectie gemaakt met het veilige betaalsysteem Buckaroo.
Hier kan je je betaling afronden.


Je kan je papieren eco-cheques ook opsturen naar Lovely by Evi, Genutstraat 31, 3740 Bilzen met vermelding  van het ordernummer. Kom je niet toe met je eco-cheques, dan mag je het verschil overmaken op de Lovely by Evi bankrekening (BE21 0017 0694 8103). Je pakket wordt opgestuurd van zodra de cheques (en ev. het overige bedrag) aangekomen zijn. 

 

5.2 Is online betalen bij Lovely by Evi echt veilig?

Voor de online betalingen werken we samen met Buckaroo.
Buckaroo is een zogenaamde internetkassa die wereldwijd voor webshops veilig de online betalingen afhandelt bij financiële instellingen zoals banken en creditcardacquirers.
Bij Buckaroo worden geen creditcardgegevens vastgelegd, zodanig dat derden hier misbruik van kunnen maken. De betaalgegevens worden ook vergrendeld verstuurd volgens de internetbeveiliging standaard SSL (=Secure Sockets Layer: de meest gebruikte manier voor het aangaan van de beveiligde elektronische transacties via het internet).
Buckaroo verstrekt ook geen bank- en/of creditcardgegevens van consumenten aan de bij haar aangesloten webshops of aan andere derden.

6 RETOURNEREN
6.1 Wat als het aangekochte artikel me niet bevalt?

Lovely by Evi doet er alles aan om jou het perfecte product te leveren. Ben je desondanks niet tevreden met je bestelling, dan kan je steeds zonder opgave van reden je bestelling terugsturen binnen de veertien dagen na ontvangst. 

Kleine tip: kijk steeds naar de afmetingen die vermeld staan bij het product.

De retourneringskosten vallen ter uwer laste en wij betalen het betaalde bedrag terug vanaf het moment wij de artikelen terug in ons bezit hebben. Het is belangrijk dat de artikelen niet beschadigd werden en in hun oorspronkelijke verpakking zitten.

Deze wet is enkel geldig bij verkoop op afstand en geldt niet op aankopen op de maatschappelijke zetel te Bilzen.

7 VERPAKKING
7.1 Hoe worden de artikelen verpakt?

In de eerste plaats gebruiken we vooral verpakkingsmaterialen (aangeleverd door de leveranciers) zoveel mogelijk opnieuw. 
Heel soms zijn nieuwe dozen nodig, maar die zijn gerecycleerd en overige gebruikte materialen zijn perfect recycleerbaar.
Op die manier dragen we ook op het gebied van verpakking ons steentje bij voor een beter milieu.

7.2 Is er een geschenkverpakking mogelijk?

Jazeker! Wanneer je een product in de winkelwagen plaatst, worden de cadeauverpakking automatisch als optie aangeboden. Je kan de verpakking toevoegen tijdens het checkout-proces.
Heb je meerdere producten in je winkelmandje, geef dan aan bij 'Opmerking' welk product juist ingepakt moet worden. Indien je niets invult bij 'Opmerking', worden de producten samen ingepakt.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »